Министарство просторног уређења, грађења, заштите околишта, повратка и стамбених пословa

03.04.2025 | JAVNI POZIV za podnošenje prijava za projekte Kapitalni transferi pojedincima - poticaj povratku prognanih, obnovi i razvoju u 2025. godini (pdf.) Izjava o započetim akt...
01.04.2025 Javni poziv za podnošenje prijava za projekte Kapitalni transferi drugim nivoima vasti i fondovima - poticaj povratku prognanih, obnovi i razvoju u 20...
01.04.2025 Javni poziv za podnošenje prijava za projekte Kapitalni transferi neprofitnim organizacijama - poticaj povratku prognanih, obnovi i razvoju u 2025. go...
01.04.2025 Javni poziv za podnošenje prijava za projekte Kapitalni transferi javnim preduzećima - poticaj povratku prognanih, obnovi i razvoju u 2025. godini - I...
25.06.2024 Kantonalno ministarstvo prostornog uređenja, građenja, zaštite okoliša, povratka i stambenih poslova SBK/KSB u skladu s članovima 40. i 88. Zakona o z...
четвртак, 05 март 2020 - Vlada SBK - KSB

Pitanje prosječne starosti vozila koja se bave javnim prijevozom je od izuzetne važnosti za cijeli Srednjobosanski kanton zbog ekoloških, ekonomskih, sigurnosnih, komfornih i drugih razloga.  O važnosti starosti vozila za neki region možemo i sami posvjedočiti ako usporedimo saznanja kakva su se vozila koristila u našem okruženju prije cca 30 godina i kakva se koriste sada; a ako odemo u neku od zapadnih zemalja vidimo kakva će se vozila u javnom prometu koristiti i u našoj budućnosti, tj za cca 30 godina.

Više informacija možete pogledati OVDJE

Објављено у Новости

Pitanje prosječne starosti vozila koja se bave javnim prijevozom je od izuzetne važnosti za cijeli Srednjobosanski kanton zbog ekoloških, ekonomskih, sigurnosnih, komfornih i drugih razloga.  O važnosti starosti vozila za neki region možemo i sami posvjedočiti ako usporedimo saznanja kakva su se vozila koristila u našem okruženju prije cca 30 godina i kakva se koriste sada; a ako odemo u neku od zapadnih zemalja vidimo kakva će se vozila u javnom prometu koristiti i u našoj budućnosti, tj za cca 30 godina.

Zadatak svih odgovornih subjekata koji mogu i trebaju raditi na smanjenju prosječne starosti vozila u javnom prometu jeste da ta budućnost što prije dođe i u ovaj Kanton.

Analiza je rađena za svaku općinu u SBK/KSB po vrstama prijevoza, kao i zbirno za cijeli Kanton, a rađena je i po vrstama propisanih licenci koje vozila koja učestvuju u javnom prijevozu trebaju posjedovati (licenca „AB“ za javni linijski prijevoz putnika, licenca „B“ za javni vanlinijski prijevoz putnika, licenca „C“ za javni prijevoz roba i licenca „D“ za taksi prijevoz).

ANALIZA PROSJEČNE STAROSTI VOZILA U JAVNOM PRIJEVOZU U SBK/KSB

« Март 2020 »
Пон Уто Сре Чет Пет Суб Нед
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31