Kabinet Premijera

Tel.: 030-518-673

EENergy je projekat koji finansira EU, a ukupno 9 mil EUR biće raspoređeno kroz 900+ grantova za mala i srednja preduzeća širom Evrope. EENergy je osmišljen sa ambicijom da podrži zelenu tranziciju u malim i srednjim preduzećima i osigura unapređenje energetske efikasnosti klijenata na programskom području. Projekat se sprovodi u saradnji sa Evropskom mrežom preduzetništva, u okviru programa Jedinstvenog tržišta EU.


Preduzetnici koji se prijave mogu ostvariti do 10.000 EUR bespovratnih sredstava.


Finansijska podrška do 10.000 EUR će se dodijeliti odabranim korisnicima za provjeru aktivnosti koje će dovesti do poboljšanja energetske efikasnosti. Ugovorni cilj aktivnosti je smanjenje potrošnje energije za 5 %. Takve radnje moraju spadati u jednu ili nekoliko od sljedeće tri kategorije: ulaganja u objekte i opremu, savjetovanje o uštedi energije ili obuka zaposlenih.


Kako se prijaviti?
Ako ste vlasnik ili predstavnik malog ili srednjeg preduzeća, želite da povećate svoju energetsku efikasnost, popunite obrazac na linku: https://forms.gle/n5o5k6K6VxTReNhH7, a EEN savjetnik će vas kontaktirati kako biste zajedno razradili akcioni plan smanjenja potrošnje energije u vašem preduzeću. Rok za prijavu na javni poziv je 15. april 2024. godine, s tim što je prije same prijave neophodno proći sjavetovanje sa EEN savjetnikom.


Više informacija dostupno je na zvaničnoj stranici projekta: eenergy.grantplatform.com

https://ba.ekapija.com/news/4596366/kako-do-10000-eur-bespovratnih-sredstava-za-energetsku-efikasnost-prijave-za-projekat

 

USAID projekat “Diaspora Invest” u saradnji s Vanjskotrgovinskom/Spoljnotrgovinskom komorom Bosne i Hercegovine, Privrednom komorom Republike Srpske i Privrednom/Gospodarskom komorom Federacije Bosne i Hercegovine raspisuje poziv za kompanije zainteresovane za podršku u povezivanju sa međunarodnim tržištem putem posrednika iz dijaspore.


Riječ je o programu u okviru kojeg zainteresovane kompanije postaju dijelom aktivnosti povezivanja sa posrednicima za izvoz iz dijaspore, koji putem komora i USAID-a učestvuju u posjetama Bosni i Hercegovini te sarađuju s našim kompanijama na različitim vrstama savjetovanja i radionica s ciljem stvaranja mogućnosti plasiranja proizvoda i usluga na međunarodna tržišta.


Poziv je otvoren do 15.4.2024, a zainteresirane kompanije mogu aplicirati na linku: https://bit.ly/export-diaspora.


Za sve one koji žele saznati više, organizovane su info sesije:
o Sarajevo, 21.3.2024, 11.00 (VTK BiH, Branislava Đurđeva 10)
o Banja Luka, 26.3.2024, 11.00 (PK RS, Branka Ćopića 6)
o Bihać, 3.4.2024, 11.00 (PK USK, Trg maršala Tita bb)
o Mostar, 8.4.2024, 10.00 (Hotel Bristol, Mostarskog bataljona bb)
o Online, 10.4.2024, 14.00 (Link nakon registracije)


Registraciju za info sesije možete učiniti ovdje: https://bit.ly/infosesije-export .
Za dodatne informacije molimo da kontaktirate Aidu Vidimlić na e-mail: aida.vidimlić@komorabih.ba ili telefon: 033 566 233.
komorabih.ba

Na osnovu člana 28. Zakona o Vladi Srednjobosanskog kantona (Službene novine Srednjobosanskog kantona, broj: 5/03 – pročišćeni tekst i 14/03) i člana 9. Poslovnika o radu Vlade Srednjobosanskog kantona (Službene novine Srednjobosanskog kantona, broj 12/16 – prečišćeni tekst),


S A Z I V A M
38. sjednicu Vlade Srednjobosanskog kantona, za četvrtak, 21. 3. 2024. godine, u 9 sati

Na današnji dan davne 1954. godine Rješenjem Narodnog odbora gradske općine Travnik broj: 1755/54 osnovan je Gradski arhiv u Travniku. Potpisao ga je predsjednik Narodnog odbora Abdulah Maglić. Arhiv počinje sa radom pet mjeseci kasnije nakon što su dodjeljene prostorije, zapravo bivša garaža preduzeća „Petar Mećava“. To je bio početak arhviske djelatnosti na području koji je tada obuhvatao travnički okrug. Arhiv od 1965. djeluje pod nazivom Arhiv srednje Bosne Travnik, a arhivska djelatnost se provodila na području 14 općina Srednje Bosne i to Bugojno, Busovača, Donji Vakuf, Glamoč, Gornji Vakuf, Kakanj, Kupres,Livno, Novi Travnik, Travnik,Vitez, Zenica, Zavidovići, Žepče.

Nakon rata i osnivanjem kantona, 2001 godine, Arhiv se reorganizira u Kantonalni arhiv Travnik, Zakonom o ministarstvima i drugim tijelima kantonalne uprave Kantona središnja Bosna. Donosi se i Zakon o arhivskoj građi u Srednjobosnanskom kantonu (Službene novine SBK/KSB 10/01), kojim se uređuje arhivska djelatnost i kojim Kantonalni arhiv Travnik dobiva zakonski okvir u svom djelovanju.
Ovo kratko predstavljanje Arhiva, je toliko šturo da se prikaže svih 70 godina obavljanja toliko značajne arhivske djelatnosti. Od osnivanja do danas, nekoliko puta je bilo prijedloga da se Arhiv zatvori, ali su se arhivski djelatnici izborili za dalji rad, dodjeljivane su i oduzimane prostorije za odlaganje arhivske građe, a financiranje arhvske djelatnosti je bilo nedovoljno, čak u određenim periodima i uskračivano.

Međutim, zahvaljući entuzijazmu zaposlenika, njihovom profesionalnom i stručnom odnosu danas se u Arhivu nalazi oko 10 000 dužnih metara arhivske građe, podjeljenih u 535 arhivskih fondova i zbirki, na čijim temeljima su nastali brojni stučni, naučni i istraživački radovi. Kontinuirano se bavilo kulturno-obrazovnim radom, izdavanjem publikacija, prezentiranjem izložbi arhivskih sadržaja, stručnim predavanjima, saradnjom sa drugim arhivima u državi i regionu. Ipak, najbolji rezultat u ovih 70 godina je namjenska arhivska zgrada jedinstvena u Bosni i Hercegovini, projekat podržan od Vlade KSB/SBK, koji je u fazi završetka. Nakon potpunog završetka zgrade, u novom okruženju arhivska građa će biti na adekvatan način zaštićena, a i stvoreni optimalni uvjeti za rad i provođenje arhivske djelatnosti.
Uz čestitke na značajnom jubileju, posvećenosti očuvanju historije i kulturnog naslijeđa naše zajednice, Kantonalni arhiv Travnik čini nezamjenjivim dijelom našeg društva. Njegovo djelovanje osigurava da prošlost ostane živa i dostupna budućim generacijama.