DNEVNI RED
1. Zapisnik sa 139. redovite i sa 40. izvanredne sjednice Vlade Kantona Središnja Bosna - tajnik Vlade
2. Izvješća o radu ministarstava za razdoblje 1. 1. do 30. 6. 2022. godine
a) Ministarstvo unutarnjih poslova
b) Ministarstvo pravosuđa i uprave
c) Ministarstvo financija
d) Ministarstvo gospodarstva
e) Ministarstvo prostornog uređenja, građenja, zaštite okoliša, povratka i stambenih poslova
f) Ministarstvo poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva
g) Ministarstvo zdravstva i socijalne politike
h) Ministarstvo obrazovanja, znanosti, mladih, kulture i športa
3. Izvješća o radu uprava i upravnih organizacija za razdoblje 1. 1. do 30. 6. 2022. godine
a) Kantonalna uprava za branitelje
b) Kantonalna uprava za civilnu zaštitu
c) Kantonalna uprava za geodetske i imovinsko pravne poslove
d) Kantonalni zavod za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu kulturno-povijesnog naslijeđa
e) Kantonalni arhiv
f) Kantonalno ravnateljstvo za ceste
4. Izvješća o radu ureda i službi za razdoblje 1. 1. do 30. 6. 2022. godine
a) Stručna služba Vlade
b) Služba za zajedničke poslove
c) Ured za zakonodavstvo Vlade
d) Ured predsjednika Vlade
e) Ured za javne nabave za potrebe korisnika proračuna KSB/SBK
f) Ured za europske integracije, fondove odnose s javnošću i kvalitetu prema međunarodnom standardu
5. Prijedlog odluke o raspodjeli dijela sredstava gospodarskim društvima iz ostalih industrijskih grana i fizičkim licima koja obavljaju djelatnosti trgovine na malo i/ili trgovinskih usluga na malo registriranih kod nadležnog općinskog tijela uprave za oblast trgovine šifri osnovne djelatnosti 47.11 i 47.19 za sufinanciranje dijela minimalne neto plaće postojećih radnika sa pozicije „Subvencije privatnim poduzećima i poduzetnicima – poticaji gospodarstvu “ za 2022. godinu – Ministarstvo gospodarstva
6. Prijedlog odluke o izdvajanju sredstava za nabavu usluga hotela, restorana i trgovine na malo – Kantonalna uprava za civilnu zaštitu
7. Prijedlog odluke o visini naknade za rad članovima Kantonalnog povjerenstva za procjenu štete od prirodnih i drugih nesreća – Kantonalna uprava za civilnu zaštitu
8. Prijedlog odluke o davanju suglasnosti osnovnim školama za raspisivanje natječaja za upražnjena radna mjesta za školsku 2022./2023. godinu – Ministarstvo obrazovanja, znanosti, mladih, kulture i športa
9. Prijedlog odluke o davanju suglasnosti osnovnim školama za ugovore o djelu za upražnjena radna mjesta za školsku 2022./2023. godinu – Ministarstvo obrazovanja, znanosti, mladih, kulture i športa
10. Prijedlog zaključka o davanju suglasnosti Općinskom sudu u Jajcu za pokretanje postupka za nabavu vanjske stolarije – Ministarstvo pravosuđa i uprave
11. Suglasnost o zaključivanju ugovora o djeluj za potrebe Ministarstva gospodarstva - Ministarstvo gospodarstva
12. Suglasnost za raspisivanje natječaja za prijem državnog službenika – Ministarstvo zdravstva i socijalne politike
13. Suglasnost za prijem namještenika u Općinskom sudu u Bugojnu – Ministarstvo pravosuđa i uprave
14. Suglasnost na izmjene planova javnih nabava škola za 2022. godinu – Ministarstvo obrazovanja, znanosti, mladih, kulture i športa
a) Osnovna škola „Musa Ćazim Ćatić“, Novi Travnik
b) „Treća osnovna škola“, Bugojno
15. Suglasnost za pokretanje postupaka javnih nabava za potrebe škola - Ministarstvo obrazovanja, znanosti, mladih, kulture i športa
a) Osnovna škola „Musa Ćazim Ćatić“, Novi Travnik
b) Mješovita srednja škola „Vitez“
c) „Treća osnovna škola“, Bugojno
d) Osnovna škola „Guča Gora“, Guča Gora
e) Osnovna škola „Edhem Mulabdić“, Novi Travnik
16. Suglasnost na izmjenu Plana javnih nabava Ministarstva prostornog uređenja, građenja, zaštite okoliša, povratka i stambenih poslova za 2022. godinu - Ministarstvo prostornog uređenja, građenja, zaštite okoliša, povratka i stambenih poslova
17. Informacija o zahtjevu za isplatu zaostalih naknada članovima Agencije za privatizaciju – Ministarstvo gospodarstva
18. Razrješenja i imenovanja
a) Prijedlog rešenja o imenovanju članova Povjerenstva za drugostupanjsko upravno rješavanje – Ured za zakonodavstvo
PREDSJEDNIK VLADE
Tahir Lendo, dipl.ing.