Ministarstvo prostornog uređenja, graditeljstva, zaštite okoliša, povratka i stambenih poslova

26.03.2024 | Ministarstvo prostornog uređenja, građenja, zaštite okoliša, povratka i stambenih poslova SBK/KSB, u skladu s članom 10. Zakona o zaštiti okoliša („Sl.novine SBK/KSB“, br...
19.02.2024 Javni poziv za podnošenje prijava za projekte poticaj povratku prognanih, obnovi i razvitku u 2024.god JAVNI OGLAS (pdf) PRIJAVNI OBRAZAC (doc)...
24.01.2024 Okolišna dozvola obnova CIBOS PJ NT 2024(doc) Dopis za objavu Nacrta rješenja okolišne dozvole(doc)...
11.11.2021 BOSNA I HERCEGOVINAFEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINEKANTON SREDIŠNJA BOSNA/SREDNJOBOSANSKI KANTONMINISTARSTVO PROSTORNOG UREĐENJA, GRAĐENJA, ZAŠTITE OKOL...
21.01.2021 Vlada Kantona Središnja Bosna/Srednjobosanskog kantona putem resornog Ministarstva i nositelja izrade plana „IPSA-INSTITUT“ d. o. o. Sarajevo. provodi...
Četvrtak, 05 Ožujak 2020 - Vlada SBK - KSB

Pitanje prosječne starosti vozila koja se bave javnim prijevozom je od izuzetne važnosti za cijeli Srednjobosanski kanton zbog ekoloških, ekonomskih, sigurnosnih, komfornih i drugih razloga.  O važnosti starosti vozila za neki region možemo i sami posvjedočiti ako usporedimo saznanja kakva su se vozila koristila u našem okruženju prije cca 30 godina i kakva se koriste sada; a ako odemo u neku od zapadnih zemalja vidimo kakva će se vozila u javnom prometu koristiti i u našoj budućnosti, tj za cca 30 godina.

Više informacija možete pogledati OVDJE

Objavljeno u Novosti

Pitanje prosječne starosti vozila koja se bave javnim prijevozom je od izuzetne važnosti za cijeli Srednjobosanski kanton zbog ekoloških, ekonomskih, sigurnosnih, komfornih i drugih razloga.  O važnosti starosti vozila za neki region možemo i sami posvjedočiti ako usporedimo saznanja kakva su se vozila koristila u našem okruženju prije cca 30 godina i kakva se koriste sada; a ako odemo u neku od zapadnih zemalja vidimo kakva će se vozila u javnom prometu koristiti i u našoj budućnosti, tj za cca 30 godina.

Zadatak svih odgovornih subjekata koji mogu i trebaju raditi na smanjenju prosječne starosti vozila u javnom prometu jeste da ta budućnost što prije dođe i u ovaj Kanton.

Analiza je rađena za svaku općinu u SBK/KSB po vrstama prijevoza, kao i zbirno za cijeli Kanton, a rađena je i po vrstama propisanih licenci koje vozila koja učestvuju u javnom prijevozu trebaju posjedovati (licenca „AB“ za javni linijski prijevoz putnika, licenca „B“ za javni vanlinijski prijevoz putnika, licenca „C“ za javni prijevoz roba i licenca „D“ za taksi prijevoz).

ANALIZA PROSJEČNE STAROSTI VOZILA U JAVNOM PRIJEVOZU U SBK/KSB